środa, 9 stycznia 2013

Efekty diety - aktualizacja...


Dziewczyny!
Muszę się z Wami podzielić dobrą nowiną :) Byłam na siłowni i waga pokazała 65kg! Nie mogłam w to uwierzyć! Właściwie nadal mam z tym problem :) Ale dla pewności jak trochę ochłonęłam to sprawdziłam jeszcze raz i pokazała to samo :) aż chce się ćwiczyć i zdrowo jeść :)

A już miałam straszne wątpliwości co do tej całej diety, bo niestety znudziły mi się już proponowane posiłki, mam coraz mniejszą ochotę na to jedzenie :(
Jednak postanowiłam kontynuować jeszcze w miarę możliwości i wymyśliłam pewne rozwiązanie... Otóż zamierzam jeść to, na co mam ochotę, korzystając z innych dietetycznych pomysłów, ale będę się starała zerkać do poradnika diety 3d chili, żeby dopasować potrawy chociaż tak mniej więcej i przede wszystkim zjadając takie same ilości. Mam nadzieję, że efekty będą równie dobre, a przede wszystkim będzie smacznie i różnorodnie, bo niestety należę do ludzi, którzy potrzebują urozmaiceń...

Trzymajcie kciuki! :)


Pozdrawiam cieplutko,
Agusiak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz