wtorek, 4 grudnia 2012

Tylko pierwszy krok jest trudny...


Witajcie dziewczyny! Zapraszam na pierwszego posta... :) 
Od dłuższego czasu zastanawiam się jak zmienić swoje życie i doszłam do wniosku, że zacznę od założenia bloga. Znacie to uczucie, kiedy z jednej strony chcecie coś ze soba zrobić, ale z drugiej Wam się najzwyczajniej w świecie nie chce? Mobilizacja niby jest, ale jesteście zbyt leniwe, żeby w końcu zrealizować swój cel? Czy tylko ja jestem takim leniem, który bez bicza nad sobą nie jest w stanie nic ze sobą zrobić? :( 
Nie ukrywam, że blog powstaje głównie po to, żebym nauczyła się efektywnej organizacji czasu i przede wszystkim systematyczności, bo niestety różnie to u mnie bywa... Tematyka moich wpisów będzie związana z odchudzaniem (przynajmniej na początku), bo niestety mam nadwagę...
Zdjęcia i wymiary podam później, a od jutra zabieram się za dietę i ćwiczenia. 

Dłuuugo zastanawiałam się czy prowadzenie bloga to dobre zajęcie dla mnie i o czym mogłabym pisać w sieci, ale pomysłów kilka mam, więc może nie będzie tak źle... Mam nadzieję, że z czasem ktoś tu będzie zaglądał i miło spędzał ze mną czas :)



pozdrawiam cieplutko,
Agusiak

2 komentarze:

  1. ja będę do Cb kochana zaglądała ;* ja dzisiaj muszę napisać też bloga u sb, bo dzisiaj już poćwiczę, chociaż jestem jeszcze chora, ale za długo też obijać się nie mogę :) 3mam za Cb kciuki jak najmocniej i wierzę w Cb, że dasz radę tak jak ja ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Beatko :) już nie mogę się doczekać co przyniosą najbliższe tygodnie :D

      Usuń